I. I. I. I.
International Institute for Important Items
Louise Hervé & Clovis Maillet

Strange Attraction
Book, french/english, JRP Ringier, 2013, 18×25,9 cm, 224p. (43 ill.n&b)

With the participation of Stéphane Berard, Céline Minard, Emmanuelle Pireyre

I. I. I. I.’s first book, published by JRP Ringier
With texts by Louise Hervé and Chloé Maillet, Stéphane Bérard, Céline Minard and Emmanuelle Pireyre.
Cover illustration: Elodie Bouedec / Back Cover: Dominique Bertail / Graphic design: Coline Sunier and Charles Mazé.

With the support of FRAC Champagne-Ardenne, CAC la Synagogue de Delme, Kunstverein Braunschweig, CAC Ivry le Crédac, Fondation d’entreprise Ricard

Attraction étrange
Livre, français/anglais, JRP Ringier, 2013, 18×25,9 cm, 224p. (43 ill.n&b)

Avec la participation de Stéphane Berard, Céline Minard, Emmanuelle Pireyre

Le premier livre de l’I. I. I. I., publié par JRP Ringier
Avec des textes de Louise Hervé et Chloé Maillet, Stéphane Bérard, Céline Minard et Emmanuelle Pireyre.
Couverture : Elodie Bouedec / Quatrième de couverture : Dominique Bertail / Graphisme : Coline Sunier et Charles Mazé.

Avec le soutien de FRAC Champagne-Ardenne, CAC la Synagogue de Delme, Kunstverein Braunschweig, CAC Ivry le Crédac, Fondation d’entreprise Ricard